[manga] Mayonaka no Oyatsu ~ 01

189
March 14, 2013 // mayonaka no oyatsu

Type: Manga
Chapter: 01
Series: Mayonaka no Oyatsu ~ You’re My So Sweet Dessert!
Author/Circle: Kanda Neko
Rating: PG
Language: English
Download: mega, jumpshare
Summary: Fuji Azuma is thrilled to have the chance to spend two whole weeks with his adorable 8-years-younger nephew Taira, head over heels for the kid and the proudest uncle there ever was. But when he learns at the end of their time together that Taira and his mother are moving overseas, he’s shocked to receive a parting kiss and a vow that Taira won’t return–“until I’m taller than you, Azuma-san.” Four years later…and Taira’s back to make good on his promise.
Forum Discussion: HERE

189 Comments

  1. Thank you for this release !! ^_^

  2. Oh a new title from my new favorite mangaka.
    Thank you again !

  3. Thanks so much for this new project ! ^o^

  4. Omg, looks cute! I’ll head on to it soon!!

  5. Oh geez guys, I love this mangaka, and almost none of their work is translated! (excluding the couple you’re doing) thank you guys so much!

  6. Yay~<333
    I love stories like these~
    Stories that involve promises are always so touching~ **
    Haha probably why I wrote my stories with promises too~lolz

    Thanks for the awesome release, I can't wait to start reading~ **

  7. kanda neko!! YESSS thank you for scanlating from her again!!!!!

  8. OMG!!!! Yes!!! Kanda Neko!! Yay!! Thank you very much!!! xD

  9. Yay another Kanda Neko sensei’s work!
    Thank you so much for sharing ^__^

  10. Yay!!!! More Kanda Neko!! Thank you!!!!!!!!!! <3

  11. WOW!!!
    Thank you for new release!!
    I’m fascinating the mangaka’s artwork!

  12. Oho, another Kanda Neko’s work. It seems that lately September is pretty fond of her works. XD
    Anyways, thanks for the release! :D

  13. Worhh, a new series?? and by Kanda Neko to top it off?!
    Seriously guys, thank you so much!!! ( >-< ) <33

  14. excellent, something new! thank you very much:)

  15. Thank you so much! This looks adorable, Kanda Neko is fastly turning into one of my favorite mangakas :}

  16. Thank you very much really love this mangaka work

  17. Love it. I Love kids that group of for the one they love *-* So cute, and so mature.

  18. Another project XD Thank you so much for all your hard work ^^

  19. Kanda Neko!!! I’m so excited!!! YAAAAAAAAAAAY! THANK YOU! *runs off to read it immediately*

  20. Yayy!! Thank you very much!
    fufufu another lovely works from her~

  21. waaaaah! It seems pretty interesting!! hehehehe Getting it and reading right away! Thank you very much!!

  22. thank you for the new project >_< /

  23. Thank you so much for the new manga!

  24. hehe the summary sounds really cute already. thanks for your hard work!

  25. Thank you for the new Kanda Neko release! <3

  26. Ooo, so good and pretty, really can’t wait for the next chapter! Thanks so much for doing this manga!!!

  27. thank you so much for kanda neko new work

  28. Uh oh. Clueless uke Alert!

    Thank you for the new Kanda Neko.

  29. Looks yummy! Thanks a lot for your hard work!!!

  30. Thanks for this new manga ^^

  31. Yaaaaaay!!!!!!! Another one by Kanda Neko, thank you so much~! \(^o^)/

    The first chapter was really fun and I can’t wait for the next one.

  32. Thank you so much! <3

  33. OMG! Kanda Neko’s work!! *flabbergasted*
    Domoooooo!!!

  34. This looks SO good!!!
    Thanks for the new release!!!!

  35. Wow! Another work by Kanda Neko!
    Thank you a lot! =)

  36. OMG OMG OMG this is so cuteeeeeeee

    I love love with memory of the pastttttt

  37. YAY~ I love Kanda Neko :3 Thank you so much for picking this up!! <3

  38. thank you for releasing various series from this awesome mangaka :D

  39. Thank you for another sweet project!

  40. thank you!!

  41. thank you so much!!

  42. Kanda Neko!! Love it! Thank you so much!!!

  43. Thank you very much!

  44. Thank you so much. ^^

  45. Oh my! Another yum I wanted and here it is! Thank you so much!

  46. Cute! Thank you!!

  47. Thank you very much!

  48. It looks so cute. Thank you for this chapter :D

  49. waaaa another manga from a great Mangaka XD
    thanks a 1000,000 ^_^

  50. Thanks a lot!!!^-^

  51. Yay, thank you for scanning more of this authors work! I love it. Thank you for the release!

  52. Yay!!! LOve this mangaka thank you!!! Xxx

  53. thank u very much for the new manga :D

  54. Yay to Kanda Neko!!!

  55. THANK YOU FOR ANOTHER KANDA NEKO WORK!

    I bet is a really cute story!

  56. Kyaaaa~~ More of Neko-sensei’s work! T_T I love you guys more and more everyday!!

    Thank you so much for bringing more of her works for us <33

  57. This looks cute. Thank you so much.

  58. Thank you so much !!!

  59. Sweet. Thank you.
    Although I’m sad that they always make these pint sized semester grow so big.

  60. yayyyy a new series from Kanda Neko XD
    Thank you so much<33

  61. Thank you so much for a new serie.

  62. Thank you very much! ;D

  63. This new release sounds interesting! Thanks a bunch for your hard work!! :D

  64. thank you for this new kanda neko’s work

  65. ohhhhhhhhhhh……so adorable! Love this couple. Thank you for this release! <3

  66. :3 aww I loooooveeeee itttt
    so cute :33
    thank you so much for providing it <3

  67. Thank you so much for the release!

  68. Yayyyyy more Kanda Neko!! She is fast becoming one of my fav mangaka. Thanks so much for the new release, can’t wait to see more!! ^_^

  69. New Kanda Neko, woohoo!!! Thank you for this! XD

  70. yay, more stuff from Kanda Neko :D

  71. OMG!!!! *-* Thanks!!!! >.< A new work from Kando Neko! :) I really love her stories and works! ^^ I'm going to read it right now xD Thank you so much for working and scanlating!

  72. Kanda Nekooooooo! \o/ thanks you guys!!!!!!!

  73. Thank you very much^^

  74. Yay, a new Kanda Neko <3
    Thank you ^^/

  75. Thank youuuuuuuuuuuuuuu~ You are AWESOME!

  76. Even though you’re on a temporary slowdown you bring to us a reaaaaly promising manga!!!! Thank you sooo very much!!!♥(^_^)♥

  77. Woo, how exciting! Another new title. Thanks so much! Please take care.

  78. Kanda Neko *_* Thank you for this new project :D

  79. Oohhh! New series! :D Thanks guys!! <3

  80. Kanda Neko!! Whooo hooo!!! thank you so much for introducing me to her works! She’s fast becoming one of my fav mangakas.

  81. eeeee/// another kanda neko work!! thank you so much for scanlating this!! >7< <33333
    you guys are amazing!!

  82. Thank you so much! :3

  83. Aaaaaw~<3
    Thank you!!!!

  84. Yay a love this author! Thank you so much!

  85. Thank you very much for new Kanda Neko’s project!

  86. Yaaay, a new Kanda Neko series *__* You have such a good taste ^_~ No, really, I think I read and like almost every series that you scanlate.
    Thank you so much for sharing your hard work with us *__*

  87. Thank you for the hard work and picking this up~~!! SHOTAS ARE THE BEST ;9 ! \^O^/ *flails around like azuma san*

  88. Thanks for the hard work!

  89. Yayyyy! Thank you very much!^^

  90. So cute! I love it!

  91. Thank you so much~
    I really love your work and this mangaka !

  92. Thank you!

  93. OMG you ladies are great how cute, thank you so much!! *Hugs*

  94. I’ve been wanting to read this for awhile since it looks super moe!~~~
    Thank you so much for the lovely release! ;D

  95. Uwaa, new manga! I’ll check it out~ >w<
    Thanks~ (=

  96. Cute! But now, if they get together, wouldn’t that be an uncle and nephew relationship? Or maybe there is a twist to the story and we find they are not related?

  97. thank you ever so much for picking this up and your hard work <3

  98. YaY!!!!
    I wanted to read this!
    Thank youuuuuu~ *chu*

  99. thank you so much for another great project

  100. :O! Incest, eh (at least that’s how it looks in chapter one)? XD
    Thank you very much!

  101. Sweet!! <3
    Thanks a lot for this cute new project!

  102. SexySnow,

    Incest yes, technically, but it’s not parent/child (a deal-breaker for me), the younger one’s doing all of the pursuing, and all of the characters within seem to treat it like it’s totally normal and amusing, which helps the reader see it as a comedic fantasy — so I personally don’t like to read incest stories, but that combined with Kanda Neko’s art makes it easier for me to enjoy it!

  103. Thanks for the new manga series! It looks really good!

  104. Thank you soooo much for the release! And Kanda Neko!! *-* Looking foward for the next chapter. Thank you again!

  105. Ooo thanks so much! Especially for introducing us to this mangaka and her adorable works!

  106. YESSS ANOTHER NEW SERIES!!!! :DD <3 <3 <3

  107. Awesome! Thank you so much!

  108. Thanks so much! The cover looks great!

  109. Thank you!!
    This one is so sweet!

  110. Thank you so much for the release =)

  111. Thank you!

  112. I love Kanda Neko’s works! Thank you very much!!

  113. Thanks so much for the new release! You guys introduced me to Kanda Neko, and now I’m completely hooked on her. I’m looking forward to the next chapter~

  114. thank you!!!!!!!

  115. nice nice nice, i like i like! (;

  116. Hoooooooooooooooottttttt!

  117. Omg, you guys are amazing!! I love you guys more than I already did now! Thank you so much for scanning this manga!! <3

  118. Thank you for the release~!

  119. Thank you for new manga. ><

  120. yay thank u thank u thank u!!

  121. Thank you! Happy weekend~

  122. kyaa new project!!! Thank you!!! ^^

  123. So far it’s great – thank you very much! <3

  124. Thank you very much! ^^

  125. Thank you!!! It looks nice! :)

  126. Thank you so much for this guys! As always HQ! Haha, for some reason I can’t see Taira as 12. Just… looks so mature and has a mature air about him too. LOL.

  127. OTL. Please disregard that comment. ^ For some reason my mind just went 8+4=12. Just want to say thank you again, I am looking forward to the next chapter :3

  128. YEEEEEEEY! New Kanda Neko manga ^___^ Thank you very much guys for bringing this to us!

  129. Thanks for picking up this new project. Loved her works esp Cherry poppers

  130. yaaay! New kanda neko work! THANK YOU VERY MUCH!

  131. Thank you!

  132. Thank you for your hard work! Yay for a new release~!! ^^

  133. Thank you very much!!

  134. This story is SO GREAT!
    Thank you for your hard working and I’m looking forward for more chapter soon!!

  135. thank you!

  136. Aww! Another Kanda Neko’s work! Thank you :D

  137. Thanks for the new release!! :D

  138. Thank you!!

  139. Kanda Neko ftw.^^ Thank you!<3

  140. Thank you thank you thank you sooo much for this new project!! <3 <3 Kanda Neko is the best!! Her drawings are soo cute!!

  141. I really loveeee this!!
    You guys a wonderful scanlation group~~~~

  142. Oww !! A new project of Kanda-sensei !!! Looks interesting ! Thank you very much !!

  143. I really love this mangaka, so I’m really happy your doing another one. -Hugs-

  144. Thank you ^_^

  145. Oooooh a new manga by Kanda Neko! I loved the two other works you introduced by her, she’s really becoming one of my favorite mangaka…
    Thank you! :D

  146. Thank you for this new project!! :D

  147. Thanks for the release and your hard work!^_^

  148. I ADORE THOSE MANGAKA’S WORKS OMG !
    THIS MADE MY DAY !
    I AM SO HAPPY !!!
    THANK YOU SOOO SOOO MUCH <333
    Can't wait other chapters XD
    really looking forward to them X3
    <333 I appreciate ur works really <333

  149. Thank you for scanlating this! ^^ I really love Kanda Neko works <3

  150. “I’ve come to have my fill of snacks…and you.”

    Love that line! Really looking forward to more. Thank you for the new story!

  151. OMG that was so cheesy. I FREAKIN LOVE IT. Please let chapter 2 be NC-17 wahahaha!~~!!~!! thank you for another awesome title, I’m loving this author!!

  152. OMG!!!! Kanda Nekooooo !!!!!!!! faint

  153. Thanks!!

  154. her drawing is so pretty :L

    thank you for this new project :3

  155. Sounds interestng – shall give it a go ^_^

  156. Thank you for the new lovely project ^_^

  157. A new project! Thank you very much! :)

  158. Thank you for the best new project. ^___^

  159. Thank you for the new release.

  160. Thank you so much :******

  161. This looks so promising! Thanks for sharing! <3

  162. When Will chapter 2 be released ?

  163. Love this first chapter, thanks for this!!! XD

  164. Thank you very much! Love the story.

  165. this was such a cute first chapter!!! thank you for the new manga!! can’t wait to see what happens!!! :DDD

  166. cute story line, thanks a lot xD

  167. Yeah! More Kanda Neko!! Thank you!!!!

  168. YYEEEEYYYYYY another new cute yaoi release thankkkkk you so muchhh!!!

  169. Thank you so much for all the hard work!!!

  170. Suddenly I’m seeing a lot of works from this mangaka. I think she’s kind of getting famous. I really liked this first chapter. The plot seemed to start from a bit more way off. Thank you.

  171. Interesting ending XD. The kid grew up so quickly o.o! Now he looks even older and more mature than the main character, XPPP. Looking forward to the next chapter ^^. Thank you!

  172. Yay new manga release :D thank you soo much!!! ♡

  173. Thanks for this release and all of your hard work! My gut is telling me that i’m really going to like this manga :)

  174. This sounds cute! Thank you so much for sharing this :)

  175. New series!! Thank you!!

  176. yay!new chappy :):)
    tanks!!!

  177. Thank you….. yay for new series…

  178. This is so cute and awesome~ as expected from Kanda Neko. :DD
    Thank you so much for your hard work! :D

  179. I’ve been liking the stuff you guys have been doing from this author. This is another one I’m quickly interested in. Thank you for the hard work!

  180. Such a good beginning! Thank you so much!!! *_*

  181. Thank you so much for super-lovely-cool manga!!!
    I’m totally addicted to this new series at the very first chapter. It’s warm my heart. <3

  182. Thank you very much for your hard work! I love this manga!!!!

  183. It’s cute and beautifully drawn.. but if he is 8 years old and it’s four years later how can he look like a 20 year old when he’s only 12!?!? I think it’s a bit disturbing o.O

  184. LNDK,

    Were you the same person who asked this in the forums? Either way — he’s not 8 ^^; Try reading a bit more carefully next time–how many 8 year olds do you know who are in middle school, lol?

    He’s about 12 or 13 at the beginning of the chapter, and graduating high school at the end (he comes back to Japan to go to college). He is 8 years younger than Azuma, not 8 years old :P

  185. YAY! Another Kanda Neko, and this looks like it’ll be a really good one!! Can’t wait for the next chapter! ( ´ ▽ ` )ノ

  186. Thank you!

  187. First time reading a story from this author, I hope it’s as great as it seems!
    Thank you very much for sharing!

  188. Thank you!!

  189. Thank you very much for picking up this manga!!!^^

Leave a Comment